Selasa, 5 Oktober 2010

luahan hati

hari dah masuk hari yang ke empat
dah peksa percubaan....
tak lama lagi pekse sebenar...........
tak sabar rasanya nak habis sekolah....
tapi walaupun dah nak habis sekolah perjuangan saya jauh lagi............
nak gembirakan hati mak ayah saya..........
besar harapan family saya..
saya pun nak jugak jadi mcm kakak saya belajar sampai universiti.........
saya akan buktikan yang saya mampu buat yang terbaik pada tahun ini
saya akan tebus segala kesalahan saya yang dulu
saya kan mulakan hidup baru..
saya mesti kuat dalam menempuhi apa sahaja rintangan hidup...
sya percaya saya okan buat ibiu nagn ayah saya mrwnangis satu hari kerana kejayaan saya
buat sahabat2 teruskan perjuangan kamu semua.....
buat teman mengertilah sesungguhnya walau di mana pun engkau berada
kau beri sinar dal;am hidupku.....
salam,.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan